تی شرت ورزشی

تیشرت مردانه تابستانی

تیشرت مردانه تابستانی

تیشرت های مردانه تابستانی

در فصل تابستان دیگر کسی لباس ضخیم و گرم به تن نمیکند. همه آقایان به دنبال تیشرت های مردانه تابستانی خنک و راحت هستند که روزهای گرم تابستان را راحت تر پشت سر بگذارند.  آقایان تیشرت های آستین بلند و گرم را در کمدهای خود میگذارند و برای خرید تیشرت های مردانه تابستانی روانه بازار میشوند. و این سوال پیش میاید که چه جنس تیشرت مردانه تابستانی خریده شود که آزادی عمل بیشتری برای ادامه فعالیت های روزانه به آقایان بدهد و حس کلافگی از گرما را کاهش دهد!؟

برای خرید تیشرت مردانه تابستانی پیش از آنکه به قیمت تیشرت توجه کنید، به دنبال جنسی لطیف و سبک باشید که رطوبت و عرق بدن را به خود جذب کند و احساس گرما را کمتر کند. تیشرتی که خنک باشد و الیاف خشک و لیزی که به بدن بچسبد و دچار آفتاب سوختگی کند نداشته باشد.  و فرد را از آفتاب سوزان تابستان حفظ کند.این ویژگی ها در تیشرت های مردانه تابستانی از جنس پنبه وجود دارد که انتخابی مناسب برای فصل گرما و در امان ماندن از آفتاب سوختگی به حساب میاید.

در فصل تابستان رنگ تیشرت مردانه تابستانی بسیار اهمیت دارد. رنگ های تیره تیشرت مردانه تابستانی نور خورشید را جذب میکنند و احساس گرما را در بدن انسان چندین برابر میکنند. بر خلاف رنگ تیره رنگ های روشن نور خورشید را دفع کرده و حس گرما را کمتر میکنند. به همین دلیل در شهرهای گرمسیری اغلب لباس بومی مردم به رنگ سفید است. بنابراین رنگ های سفید، آبی، سبز و روشن در فصل تابستان پرطرفدارتر از فصول سرد سال هستند. پس هنگام خرید تیشرت مردانه تابستانی هرگز تاثیر جنس و رنگ را دست کم نگیرید تا خریدی رضایت بخش داشته باشید.

نوشته های مشابه