تی شرت ورزشی

تیشرت ورزشی مردانه

تیشرت ورزشی مردانه

تیشرت ورزشی مردانه

آقایانی که به سلامتی خود اهمیت میدهند و قصد دارند ورزش روزانه را شروع کنند، حتما باید تیشرت ورزشی مردانه مناسب را انتخاب کنند تا از ورزش لذت ببرند و کمتر خسته شوند.

برای انتخاب تیشرت ورزشی مردانه، اولین نکته الیاف تی شرت ورزشی مردانه است، که باید رطوبت بدن را جذب کند, بوی تعرق به خودش نگیرد و خنک  و راحت باشد.

نکته دوم مکان ورزش است. اینکه در محیط باز ورزش کنید یا محیط بسته کاملا در انتخاب تیشرت ورزشی مردانه حائز اهمیت است.

معمولا آقایانی که در محیط های بسته مثل منزل یا باشگاه تمرین میکنند به دنبال تیشرت ورزشی مردانه نخی  یا نخ پنبه هستند، زیرا عرق بدن را جذب کرده و فرد دچار عرق سوز شدن و یا قرمزی پوست نمیشود, و حین ورزش حس بهتری دارد. و همچنین احساس گرما نمیکند و دمای بدن تنظیم میماند و تیشرت ورزشی مردانه اش دچار بوی نامطبوع نمیشود. اما در محیط باز جنس نخ پنبه توصیه نمیشود، زیرا عرق را تبخیر نمی کند و باعث بو گرفتن تیشرت ورزشی مردانه می‌شود، و به مرور زمان تغییر فرم میدهد. به همین دلیل تیشرت های ورزشی مردانه با الیاف های ترکیبی که رطوبت جذب آنها نمیشود را توصیه میکنیم. تیشرت های ورزشی مردانه ای که دارای درز هستند و رطوبت از آنها خارج میشود مناسب ورزش در محیط های باز هستند. البته معمولا این تیشرت ها دارای آستر نخی میباشد. چنین تیشرت های ورزشی مردانه ای در محیط باز بوی نامطبوع نمیگیرند و مدت های طولانی شکل خود را حفظ میکنند, بنابر این اعتماد بنفس شخص را حفظ کرده و بطور مداوم به ورزش ادامه میدهد.

نوشته های مشابه